Life Like Fairytales !
De' Owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nurul Syazana



Assalamualaikum .

Dengan hati yang tulus , ASSALAMUALAIKUM and haii uolls :) How's your holiday ? It's nice or bad ? I'm sure maybe uolss have a nice holidays . Not like me :) Hwahwa T_T Truely , aku tak tau apa nak cakap . Tapi berletiaq je la naaa xP 

First aku nak habaq aku 'bercuti' hanya di PENANG dan KEDAH . Nak habaq nih , aku dok Penang :)))) Okayy la , parents aku bawak berjalan pi Penang Hills , Muzium Padi etc . Like seriously ? Yeahh serious ! HAHAHAHAHAHA xD Holidays nih dah 3 kali aku tengok wayang . First movie 'Rise of The Guardian' . Second movie ' The Hobbit' . Third cerita 'Life of PI ' . Semuanya cerita adventure and cerita English  Sorry , ayah aku memang adventorous . Tu kalau tengok wayang , jangan harap tengok cerita romantik-2 nihhh . Tapi dia slalu beli cd . Not bad okayyy . Hmmmmmm . 

Second , aku nak habaq yang aku pi kemmm ! Ahah ! Macam tak percayakan budak lemah lembut macam aku pi kem ! HAHAHAHAHA ! Weyhh , bukan kem masuk hutan laa ! Ni kem masuk bilik ada aircond lagiii ! Sebenarnya aku masuk kem pidato . Nak meningkatkan keyakinan diri . Bak kata ayah akuu :D Nama kem ni AMPAC PCS Disember . Dia ada dua session , bulan NOV ngan DIS . Disebabkan kami jalan sakan bulan NOV , kena la pergi bulan DIS :) Kem nihh memang best tahap babun . See , BABUN muncull xD Aku dah berazam yang aku nak masuk pertandingan pidato tahun depan . Doakan kejayan aku naa . Hehew ^^

Third , aku nak habaq yang CUTI SEKOLAH NAK HABIS ! Yay , kena masuk asrama ? Sewel dah keeeeeeee ? Well , tak mau pergi sekolah . TAPI RINDU KAWAN . Nak pi sekolah ! NANTI HOMEWORK BERLUNGGUK ! Like seriouslyyy ? Erghh , takmau pi mana-2 ! Aku nak mengadap benda petak warna hijau ni jaaaaaaa ! Weyh , aku takmau ngadap PBS ! Tension weyh tension ! Aku kelas 2IR . Nak habaq , tu jaaa xDDDDD 

Fourth , ni pasai Dinie :) Aku taktau hang mention sapa dalam blog hang tuh . Tapi kalau tuh AKU kay AKU , aku mintak maaf beribu-2 , berjuta-2 ! Aku tak berubah dan TAKKAN PERNAH BERUBAH . Tolong paham ! 

Gambar time :))



In the hall of the camp :)

BERPIDATOOOOO ! SAYA PALING PENDEK !


weirdo --'
PENANG HILLS ! MISS THIS MOMENT !

OUR FRIENDSHIP :)