Life Like Fairytales !
De' Owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nurul Syazana



Happy New Year !



Assalamualaikum and haiiiii evelibadii :) 

Sekarang dah masuk 2013 . Baru beberapa minit yang lalu . Happy New Year guys ! I will miss 2012 so soo sooooo much ! Kenangan takkan dilupakan :') Hehew ^^ 

New life begins noowwwwwwwwww ! Aku berazam 2013 akan menjadi tahun kebanggan mak ayah aku , family akuu :) Aku nakk tahun nihh results akuu gempak ! Aku teringin nak naik stage ambik hadiah , acehhh ! In Shaa Allah kalau berusaha , mesti dapat :D

Doa-2kan aku la naa supaya aku menjadi insan lebih baik , semakin sayang kat asrama , semakin sayang kat Irshad , semakin sayang dekat life aku , semakin sayang kawan-kawan akuu , semakin sayang segala-2nya yang berada di sekitar akuuu :) Hopefully Aminn :)

Dan , dan aku berharap yang Zayn Malik hanya akan sentiasa berada di hati akuuu selain Allah , Nabi , Parents and family :') He's the only guy I love except them :3

My only boy in this heart ♥
He's so cuteeeee ♥
Perangaii gila-2 :)


Bestbuddy ever after :)

Last day with them in 2012 :)