Life Like Fairytales !
De' Owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nurul Syazana



This is life .

Assalamualaikum evelabadiiiiii :') Hyee everyone ! Hariniii aku nak mengilangkan segala sawang serta habuk-2 yang berada di blog aku :') Blog aku sekarang tak lawa dahhh ! OhMyGoshhh TAK LAWAAA ! Blog kengkawan aku semua lawa - lawa . Blog Amni , blog Dinie , blog Kawthar . Aaarghh *scream* See , blog aku dah tak terurus macam diri akuuu -,- Eh , apa punya statement daaa ! Stament bahaya sayang :/

Todaay is the last Friday in 2012 :') LAST , LAST , LAST ! Means minggu depan Jumaat 2013 ! Yahh , bermakna aku masuk umur 14 , form 2 ! 14 tahun , 14 tahun , 14 tahun ! Tua setahun ! Yeahhhh TUAAAAAAAA ! Tapii , muka aku tak berkedut lagii kay . I'm not too old ! Heyaaaa ! Yang aku takleyh belah tahun depan aku jadi senior . Eh , tu pown bangga ? Lol , tak bangga langsung ngan status tuh :3 Adala jugak bangaa *senyum nampak gigi* Eh , aku nak ada junior la tahun depan ? Peringatan untuk diri sendiri ! Jangan menindas orang yang lemah . Acehhh , ayat power weyhhh ! Jangan pernah buli adik-2 yang comel 1 Yang tak comel ? Eh , mana boleyh buli jugakk . Tak baik oo membezakan rupa seseorang . Kita semua cantik di mata Allah ;')

Minggu ni last cuti means minggu depan start sekolah . Then kawan dengan orang lain . Bukan dengan geng Brutal . OhMyGoshhh , how's my life ? Mesti aku akan selalu ditindas :/ Almaklumlah tahun nih tak duduk tepi Dinie dah and surely aku akan dibuli . Yeahhh dibuliii ! And kelas aku sebelah kelas Amni , Awa ngan Kawthar ;') Patutnya aku syok la kan , tapi ntahh laaaaa ! I don't think I can face this situation . Think ! Macam mana kalau tahun depan , hanya di awal tahu  kami still tweeting , still chatting , still contact , still hye-bhaii , still sembahyang sama-2 , still senyum , still tegur bila selisih , still positive , still berbaik , still bestfriend ! Erghhh , kalau masuk tengah tahun ? Kayy aku tak mauuu bayangkan . Tapiii dah bayangkan . Tapi tak tulis . OhMyGoshhh , can I face the fate ? And truely tahun depan , I will be nerd ! Hokayy , mestilaa hampa takmau pandang . STATEMENT BERANI MAMPUS ! Aaargh , aku takut sekarang . Boleh ke idok eden berentikan masa ahh ? SURE TAK BOLEYHHHH ! Ngok to the Ngek ! NgokNgek ~ Welll , aku takleyh bayangkan weyhhhh ! This is called LIFE xP

Asrama pulakkk ? Maybe best , maybe tak . Sebab aku tak sama dom ngan Wani , Frina , Milia , Awa :') Anddd Milia keluar asrama . HARAP MAKLUM . Aku nak main-2 ngan sapa lagiii ? Takdak yang boleyh menggila ngan aku . Frina dom Asiah , I don't think dia akan berkepit ngan aku macam tahun 2012 ;') Wani sure ngan geng dia . Wardah , Helwani , Afie . Awaaaaaa ? Surelyy ngan Mina annnn ? I hate this situationnn ! Kenapalaa mak aku tak bagi keluar hostel ? At least boleyh laa aku keluar dariiii maasalah nii kannn ? Aku dom Habsah . Ngan Aniq , Naed ngan Amalia . Boleyh dibuat kawan . Tapi aku mana masuk sangat ngan depa . Aku tak boleyhhhhhhhhh nak fangirling ngan depa pasai One Direction , pasai Gongchan ! Aarghhhhhhhhhhhhhhhhh *screams aloud*

Harapan : Harapan aku adalah aku nak FRIENDSHIP kita boleyh berkekalan . Jangan hanya bibir berkata tapi perlakuan hampa , erghh --' Kalau boleyh kita rehat sama-2 , tempayt kantin kita pown still sama , kita boleyh sembahyang sama-2 , boleyh tweet macam dulu , jangan pentingkan diri , and jom study sama-2 ! Jom sama-2 tolong kalau tak paham dalam pelajaran ! Macam dulu kayyyy , MACAM DULU . And aku harap kitaaaaa akann bersamaaaaaaa sampai kita tuaaaaaaaaa ! Lastly , aku doakan kita semua dapat 9A a.k.a Band6 dalam Exam atau pown PBS ! Amin :)