Life Like Fairytales !
De' Owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nurul Syazana



Hi . Holla . Assalamualaikum.

Assalamualaikum and hi to evelibadii :) 

Lama kot aku tak bukak blog and bila dah bukak terkejut gila sebab MasyaAllah banyak gila labah-2 menternak sawang kat sini , haha x) Btw , sorry sebab lama tak update . I don't have any idea , seriously . Dinie pown pakat dok tanya "Weyhh , hang tak update ka blog hang" And aku pown macam errr--" Sorry yerr x(

Btw , I don't have any specific titile . Tapi aku nak cerita pasal life aku in first half year of 2013 :) Well , tahun nih seriously memang mencabar gilaaa --" Well , bila dah matang , surely kita akan berubah right ? And itu yang terjadi kat kengkawan aku x) I have so many friends and they all have their own behaviour . No wonder ahh sat aku rapat ngan budak nihh . Sat aku rapat ngan budak . I'm just like err --" I don't have a permanent friend sebab kalau aku terasa ngan group nih , aku lari pi group nih and go on ahh xD Tapi aku sayang depa semua ketat-2 , erat-2 and rapat-2 x) 

Btw , now diaorang macam errr --" Korang pikir aku bodoh snagat ehh untuk tau perkara sebenar ehh ? Dok buat batukk pedia ? Kayy , sorry Teremosi --" . Well , korang kena tau yang no one is perfect --" So , korang kena terima ahh segala kekeurangan diri nih x) No need ahh depan aku baik then belakang aku korang dok kutuk-2 aku . Tak baik sayang-2 sekalian xD Btw , there is some picture with them :D Enjoy itt :*
Real of me *wink wink* #tuition


Well , we're friends :) #Awa #Mina

With kak Tasya #hangout #scm

Drama ! Kitaorang dapat no.2 ! Ohyeahh !

Well , hari guru . They make my moments become perfect :D


With Iylia ! Hangout #Jusco

Btw , thanks for our moments x) InshaAllah aku takkan lupa jasa korang ! Sayang korang. Tapi please terima aku seadanya xD HAPPY HOLIDAYS X) For the second half year , doa-2 kita ada many moments lagii . Kayy bye :D Assalamualaikum x)